BAK

BRRR f*n vad kalt det är ute..
Håller på att elda i brasan.
Lämnade tjejerna i morse oo sen åkte jag hem o åt frukost o sen la jag mej o sov en stund var så trött oo torr i halsen.
Har sån torrhosta oo massa slemm :(
Jag har ingen feber ialf skönt men lite snorig.

Har precis bakat mums mus / Kärleks mums.. Får se om jag orkar ställa mej o baaka bullar?!


Snart kommer Mr M hem efter han har sprungit =)

Imorn börjar jag jobba, ska bli skönt faktiskt o göra något o inte bara sitta hemma...Jobbar mellan 14-19 imorn..
Sen nästa vecka onsdag torsdag..
Ikväll kommer pappa oxå o vi ska stryka på lite färg på Valvet så de blir fint i snyggt till helgen..

På fredag morgon ska jag till Tinaa o fixa naglarna, hoppas också att Sara får tar i håret så jag kan åka o fixa de på fredag eftermiddag kväll annars blir de nästa vecka..
De blir stor städning imorn/ o fredaaa..

På lördag ska mathias springa Sparbanks loppet i Bålsta 11.30 oo sen kl 16.00 ska vi ha KALAS för Mathias som fyller år på Onsdaag!
Inget annat planerat...




Nu måste ja ta en promis med Jumboo som behöver Bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0