En dag innan

Prosiiit.. Börja om på förkylningen?ne Taack

KOm hem för en stund seen Vi har varit hos lillen o barnen har lekt med kevin o ja lillen o kolla på kort o sen spela lite bil spel o prata lite om helgen..
Imorn blir lillen Dessutom 22ÅR!!!! * hurra hurra HURRA HURRA *
Mathias är iväg med Tommy o min bror på någon öppethus gre i uppsala för Cross grejer vet inte när han kommer.
Idag har jag hunnit gjort de mesta.
Vaknade sent i morse då barnen sov länge*skönt*
Jag gick ut oo städade biilen på en gång så nu är den någolunda fräsh oo sen klippte jag nicke i ansiktet o klippte klorna oo sen gick jag in o gjorde Lunch...
Sen kom Albin ( Tildas kusin ) han behövde lite barnvakt sååå han fick va här. Barnen lekte här hemma innan vi gick ut på promenad i det härliga höstvädret, Lina o Emma cyklade o jag drog barnvagn oo NIcke sprang hejvilt... VI gick bort till moffar o sen hem väldigt skönt....
Albin somnade i vagnen så han fick sova i vagnen en stund utanför, medans gjorde vi chokladbollar som vi ska bjuda på i morgon när det är möte här......
Har hunnit tvätta allt också..

Seen kom de o hämta Albin o ja o tjejerna åkte till Bålsta o handla lite oo sen till lillen..
Kom hem satte mej o kolla på MAMMAS POJKAR..
linaa kom o tjata om äpple men tyckte inte hon skulle haa men sen satte hos sej brevid mej såå kolla ja på tv så satt hon rakt upp o ner o sooov, löft in henne isängen då skrek hon om äpple tog blodsoocker o hon var ganska låg så hon fick insulin o äpple.. Sen börjaa Emma skrika om huvudvärk så hon har hon fått en halv alvedon oo de äter äpple båda 2 o kollar på film o deras rum..

Nu tittar jag på INLÅST. Älskar programmet helt sjuukt  vilka liv de finns har grina flera gånger =(... Hoppas verkligen dom Växer upp.............

Jag måste packa tills i morgon och sen damsugaa o torka golvet o så tills i morgon.
kl 2 kommer tjejernas mamma hit oo sen 2damer från komunen oo vi ska ha en återuppföljning men de ska nog gååå braa o sen ÅKA o hämta bengan o sen FÖDELSEDAGS BARNET!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0