En familj på 4a..

Har precis avgudat en Underbaaar middag som jag själv gjort.
Idag blev det potatis gratäng och fläskkotlett oo egen gjorda vitlöks bröd med Sallad och Bea ;)
Mumma.... Alla åt massor nu är vi proppmätta.
Det var länge sen vi hade så mysigt vid bordet, vi 4a, en lugn måltid o vi prata om allt o ingenting..
Med massa ljus.

Jaaa idag kom äntligen tjejerna, har faktiskt längtat efter dom. Det är 17dar sen vi sågs.
Hämtade lina på dagis för första gången idaag. Hon har samma fröken som jag jobbade tillsammans med när jag jobbade där 07 hehe :)
Hon vart dunder lycklig när hon såg att jag kom o det kändes ännu bättre...
Sen åkte vi o hämta Emma o sen hem o åt mellis.

Plockade lite på tomten, mathias har tvätttat båda bilarna*SKÖNT*
Sen plockade jag bort alla gamla blommor o lådor o la in dom i förådet.
O Mathias o Tommy drog o köpte olja i Enköping så i morn ska de byta olja på Nissan.


Tjejerna är ute o går på "spökvandring" med Mathias o nicke just nu.De är så exalderade hehe det är ju så mööörkt oo de ska gå med ficklampa hehe....
Seeen blir de film för dom i deras rum som de håller på att titta på..
Sen plockas FREDAGS MYS FRAM.
Om en timme böörjar IDOL !! Skaaaa bli kul o se vem den förstaa finalisten är som åker ut! ! !

Om en stund kommer Robert och Heleen Ner o dricker Vin/Öl..


Sen blir de en tidig kväl tror ja får se hur trött jag är..
Kan ju inte sova hur länge som helst när man är en familj på 4 nu i 5dar.






Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha, jag har för mig att nån av dom heter Amanda ja

2009-10-12 @ 09:25:51
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 22:33:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0