Familje helg.

I fredags kom jag som sagt hem från ÖRebro.
Kom hem o  vände i stortsätt o så åkte vi till Bålsta o käka middag hos mAthias föräldrar, det var jätte länge sen vi gjorde det. När vi bodde i Bålsta så gick vi ofta över dit då de var så nära.
Jag är så glad över att vi bor så nära min föräldrar o min bror nu så sköönt för jag är så jävla mamma och pappa kär hahaha ne men de finns många fördelar :)

Lördags morse, skönt o vakna i sin egna säng sov till 10 tror jag sen vid lunch tid kom mathias föräldrar o hämtade oss så åkte vi till Stinsen oo shoppade lite eller Irene skulle ha kläder till hennes 50års fest... O de hitta hon,o jag skulle leta jackaa BRRR eftersom jag absolut inte har någon o jag fryser ihjäl!
Men hittade ingen eller jo fanns många fina på stadium meen ja betalar inte 1000 kr iår när den kommer va förstoor nästa år igen....
hittade baraa en lång tunikaa/klänning och Leggings till 50års festen ;)
Var iväg helaa daan kom hem halv 6 å åkte upp till mamma o pappa på en gång för vi var bjudna på Tacoos med bror min o sambo...
Var jätte mysigt mamma berättade om Tunisien Resaan o Kameleer o jaa heheheh kul o höra.
Sen bjöd hon på äppelkakaa o vaniljsås och KÖRSLAGET ;)


imorse gick ja upp vid 8... Jag mamma Robban o HEleen ( min bror)  åkte till MICKELSMÄSS o vi var där till 10.00 ooo de verkligen ÖSREGNAAAADE... Blev dyngsur innan jag ens hann ut från parkeringen.
Men skönt för de var knappt nå folk då, vi åkte hem vid 12 då de börja fyllna på..Köpte inge speciellt de gjorde ingen av oss..

Vi åkte hem oo bytte kläder o sen åkte vi samma gäng till jakaan o kolla på jackor oo mamma byxor o så!
JAG HITTADE faktiskt 2jackor under 500lappen ;) så de blev skönt.
En vinterjacka o en höstjacka....
Meeeen nu måste jag hitta mössa o vantar innan ja blåser bort.

Sen åkte vi hem till mamma o pappa igen o åt upp resterna från Tacosen igår.
O sen blev de Matte pluggande i 1½timme, oo nu sitter jag här.






Hejdå!
hhaahhahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0