förkyld suck

Vaknar fast idag var den bästa dagen på länge..
Hostar o snorar.. =/ o de kommer ba mer o mer grönt upp ur halsen..
Precis ätit frukost..
Ska ut med nicke snart.

Sen bär det av mot Matte som börjar kl 10.. Ooos en ska jag beställa tid för Mathias hos synsam för en ögonundersökning samt beställa nya glasögon tills i morgon!
Sen ska jag till Mathias o lämna ett present kort på Intersport som han ska ha idag för att köpa en ny undersvetts tröja in för sprigningen!


Jag ska hem oo ja vette fan??? hahaha
Imorn blev de ialf klart att jag ska fixa håret.. kl 10 ska jag infinna mej i uppsala hos Saraa hoppas verkligen de blir bra!!!!!!


nu rinner snoret oo ja måste torka. BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0