FROST

Vaknade o tittade ut då ser jag att det ligger som ett frost lager på stockarna vi har plockat fram för uppfarten.
Då måste det vara riktigt jävla kallt ute..TUR jag har en jacka hihi..

Idag blev det en låååååång sovmorgon Skööönt, kom i säng sent igår.
Duschade ( det skönaste som finns när man e ny duschad o känner verkligen hur ren man är.)
Nu ska jag ut med Nickoooo så han får kissa och baajsaaaa oo sen tar jag bilen mot pappa och hämtar upp honom o seen mot NORRTÄLJE. Han ska på återbesök det är 4månader sen han opererades nu, får se vad doktorn säger nu men han är nog färdig snart. Han skulle ju inte gå ner så jätte mycket meen jaa killar...
Han stannar nog om några kg-on....


Sen blir de hem o kolla lite saker som kan köpas hem o fixas färdigt här hemma.
Valv, tröskel ec..... Finns lite små grejs.



Nu måste ja borsta mitt TOVVIGA hår ooo sen borsta tänderna.




HOPPAS helgen blir som tänkt o att de går bra.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0