Helg Resumé

Helt slut för igentligen ingenting.?

Helgen har gått fort. Det har varit mkt o fixa in för kalaset igår eftersom vi var några st o de  aldrig varit här så var de lite extra spännande hehe..
Fredas var bara hemma o fixa som sagt..
Igår var jag på Polis auktion i ekolskrog med pappa o mina bröder o några till, de köpte lite små saker.
Åkte hem o stressade igenom in för kalaset och fixade mej o så sen kom folket vid 16.00
Det var verkligen LYCKAT!sååå rooligt då vi ändå var 28personer här hemma haha vi satt överallt o lite till;) super kul ooo de trevliga var ju på kvällen när de bara var vi i familjen jätte mysigt..
Mathias och jag är SUPER NÖJDA.. De tyckte vi hade det så fiint. Men inget utav detta här hemma hade sett ut så här om det inte varit för min PAPPA.. Han är en stor del av detta hus, han har gjort de omöjliga möjligt i allt.

Idag var de sovmorgon skööönt..
Åt frukost sent o sen trava ja upp till helen o hjälpte henne med att rensa hennes Garderob o sen har vi varit hos mamma som gick igenom kläderna som helen" hivat" såå mkt fint som sitter bra på mamma och sen åkte vi hem oo jag pluggade matte med HElen en stund in för i morgon. Medans mathias lagade en dunder middag *gott* nu ligger han raklång brevid mig här i soffan o kollar på någon film, men snart är de dags o byta dåå ENSAM MAMMA SÖKER börjar..

I fredaags börja ja harklaaa trodde de var efter att jag satt i halsen som de kliade men de blev värre på kvällen FY! Igår morse vaknade jag av att allt som kom ur munnen var grööönt o slemmigt o jätte täppt i näsan..
Hostar jätte mkt, har inte ont i halsen alls men snorar täppt ooo torr hosta men nu har jag fått Quillla av mamma TUR den är god ;) hihi kanske sover skönare inatt.


Denna vecka är fullspäckad..

Måndag - Matte på morgonen o sen förhoppningsvis fixa håret. ( hårförlägning. )
Tisdag - Tvätta altv Håret. På kvällen är det middag hos svärmor då hon fyller 50.
Onsdag - Matte på morgonen. Börjar jobba kl 3. MATHIAS FYLLER 24!!!
Torsdag
- Fixa lite hemma. Börjar jobba kl 3.
Fredag - Fixa om naglarna på morgonen hos Martina. kl 14.00 möte med sigtuna komun.
Lördag - 50års FEST för svärmor. Sover i Bålsta.
Söndag - Åker hem ifrån Bålsta, hämtar med barnen o de är här hela veckan då de har höstlov.

Skönt ändå o ha lite planerat :)


Lite bilder från igår.. Tog faktiskt inte en enda på mej själv haha.. De ni ;)











Kanske ska tala om vad Födelsedags barnet fick..

Morgonrock.
Mp3 Laddare.
Kofot.
T-shirt och skjorta.
Jogging skor.
Tränings overall.
Present kort på Bauhause.
Present kort på Kapphal.
Present kort på Intersport.
Egna sparpengar.
Ett par nya Glasögon( efterlängtat.)

Han är MER ÄN NÖJD!

Jätte glad för allt mathias har fått.

Nu är ni uppdaterade IGEN ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0