höstlovs aktiviteter.

HEJ

lovade er ett inlägg igår kväll men orkade inte gick o la mej hyffsat tidigt haha..

idag är det onsdag 28onde Okt dagen efter LÖning, bra eller dåligt?pengarna kom in de gick ut =(
Ruskigt mkt räkningar vi hade denna månad har aldrig varit med om de =( d sög rejält...
Mathias ska på bandit dessutom den 7e nov oo jag ska till Norrköping nu på fredag till söndag.
Igentligen har jag inte råd alls men vill verkligen sen skönt o komma hem ifrån också. Jag kör dit så :)
Hoppas verkligen de blir super skoj...
Vi åker på Fredaag efter vi har haft möte här med komunen ( åter uppföljning av tjejerna ) kl 14.00 oo sen ska jag packa in i bileeen oo sen åka  o hämta bengan o sen mot Lillen i jakan  o sen åker vi *ler* hoppaspå att komma ner i en hyffsad tid..

Lillen fyller 22år på fredaa så får se hur vi gör om vi går ut o äter eller om de blir hemma.
PÅ lördag är de tänkt att vi ska gå på staaan o fika o såå o sen hem för att käka midda o sen PARTAJJAA!!! sen sööndaa hem =( Hade gärnat stanna till måndag :( tiden går så fort......


Barnen kom som sagt i Söndags oo de är rullfulle här hemma de märks att de inte går på skola/dagis.. De retaaar varandraa hela tiden :(
IDAG ska vi till Bro Badhus oo badaaa vi ska möta moffar där.. Får se hur länge vi badar.
Sen hem för att käka Köttfärs sås o pasta ;)


Imorn e planen att städa UR bilen...
Baka chokladbollar med barnen, så vi har något att bjuda på på fredag när komunen/ o deras mamma kommer.
Samt ska en sväng till Bålsta oo gå på systemet,kanske sola får se o sen lite annat ärende får se om jag åker själv eller om tjejerna följer med... Dekan ha lite egen tid med Mathias också:)
Samt ska tvätta också.. Elller om jag börjar med det ikväll jag vet inte haha.

Fredaa blir de till o packaa oo sen dra iväg efter mötet.


Ikväll är de BONDE SÖKER FRU & OSKYLDIGT DÖMD..


Jag älskar.
Andra Avenyn.
Oskyldigt dömd.
Mammas pojkar.
Inlåst.

En TROGEN TITTARE.



nuuu måste jag plocka ihop badkläder oo seen göra klart för lunch oo seen gå ut med Nicke o sen äta lunchen oo sen åka =D



         Blandade Bilder från tidigare Norrköpings Fester..

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA. där är ju jag :D

2009-10-31 @ 22:32:33
URL: http://www.finest.se/delfinbebben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0