Knöl i Bröstet

Igår var jag hos läkaren då jag beställt en tid för att kolla upp en knöl i bröstet.
Har haft den i åååårr men inte brytt mej om den så mkt, tills jag gick ner i vikt då kände jag dej betydligt mer o kan inte ligga på mage längre för de är som att rulla hela kroppen påen stor kula..
Kom dit ialf till en Kirurg o en annan dam som var inne i rummet en syster el nått.

La mej på britsen.Han kände o klämde  o sa att de var något där inne som som inte skulle vara dä, sen frågade jag eftersom jag har så stor skillnad på mina bröst o han sa att de är vanligt men ändå =(
Haan sa att Cancer i din ålder kan man utesluta om du är rädd för de. Men jag sa att neee de hade jag inte trott heller men den gör ont.. O han sa att de kunde vara en knöl? eller en Cysta och en cysta är ju fylld med vätska.
Då tog man hål på den med en nål eller så opererade man bort den?!
Jag är skickad till mammografi i Uppsala för Ultraljud =/ Scaryy..
Så nu har jag gjort det jag kunnat ialf bara vänta på en tid till Uppsala.


*______________________

Igår var de PLASTIK KIRURGERNA på TV40+ kl 20.00 tror jaaa..
Oooo jag såg att Anna Book var med..
Hon var där för sina bröst som var hängiga efter en GSP(samma som jag) för 1½år  o gått ner 40kg tror ja de var o hade fått jätte Taxöron som hon kallar de.
Hon skulle göra en Bröstlyftning (tror ja de heter) Samt hon skulle ta bort överflöds hud på överarmarna.. oo de såg EXAKT ut som mina =( OOo hon skulle nu operera bort de
Jag är inte så säker på att de Kommer Dra ihop sig som alla säger" bara för att jag är ung" Hmmm..
Jag har ialf Bestämt mej. Försvinner de inte BETALAR jag själv för operationen och tar bort överfettet på överarmarna =(

Jag tycker att det var ett vågat program att ställa sig framför spegeln  o visa brösten i spegeln, samtidigt som hon inte har något o skämmas för.
Jag gillar Anna Book o har alltid gjort de.. Hon e så jävla snygg tycker ja dess utom..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0