Mätt och Belåten.

Jag och mathias har precis kommit in från en promenad med Nicke, skönt nu när man kan klä på sig varmt o mössa o sen MUFF skor så jäkla mysigt.
Idag blev det Potatis bullar GUD SÅGOTT DET ÄR!! muums.. VI äter de alldelles för sällan.

Idag har varit en segdag, var på matte sen solade jag och sen hem o käka lunch sen ringa o fick en tid till kirurgen i enköping ska dit nästa vecka =(..
Åkte hem till pappa oo vi gick på promenad med Nicke i höstvädret det var så sköönt o fint ute.

Åkte hem oo rensade min klädlådaaaa har alldelles för mkt för stora kläder som jag inte använder o de tar en massa plats =/..Ska ge de till Helen som får ta med de upp till Norrland nästa gång hon åker upp de finns nån där uppe som de känner som e stor som brukar få mina o mammas förstora kläder hehe . . .
Väääldigt segdag.


Imorn kl 1 ska pappa vara i Norrtälje på återbesök o jag tänkte följa med o fråga lite frågor..

Vi har precis ringt runt o bjudit in folk till oss den 17onde OKT på födelsedags middag för Mathiiaaas =)
Får se hur många vi blir.



Nu ska ja forsätta att titta klart på WALLANDER!.


Shit vad gott det här är, får bli mer när barnen är här.Åt det här jätte mycket när jag var liten, de bästa jag viste i skolan.


Kommentarer
Postat av: berit

wow jag har aldrig tänkt på det på det sättet!

så interessant!

2009-10-15 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0