Städ Bak Idol

sitter o kollar IDOL. Det måste vara världens bästa tema Ever.. MICHAEL JACKSSON!!!!!! Det var på tiden..
Sitter o pratar med Sofie på Msn, tur man har nån att diskutera kvällens låtar haha.. ;)
Längtar verkligen till vi ska åka ner till sofie i Norrköping den 30onde OKT o fira lillen o gå ut o lite sånt..
Det var grymt länge sen vi var alla tjejer oo har inte träffa sofie på 5månader, sist var sista helgen i maj..


Imorse var jag hos Tinaa o gjorde naglarna tog 3timmar ungefär..
Sen åkte jag o köpte ny glasskål till fiskarna..
Åkte hem oo plockade lite oo sen somnade jag ovanpå mathias i soffan då han kliade mej på ryggen jätte mysigt.
Sen åkte jag iväg till Bålstaa oo köpte lite grejjer..

Kom hem ställde mej o baka kladdkaka på en gång.så tråkigt när man MÅSTE baka men inte har någon lust alls =/. men de blev braaa nu är de gjort, vi har bytt vatten på fiskarn u också skönt...

Mathias har legat på badrums golvet hela dan oo skura dusch ooo handfat o toa o avlopp hahah...RIKTIGT fint blev de....Sen tog han en promenad med Nicke i regnet. .
Nu är de IDOL som sagt o jag har ätit en halv tallrik med RAVIOLI MUMMA!!!!!!

Imorn ska mathias springa Sparbaks loppet i Bålsta o jag ska va hemma o fixa medans. Damsuga,ställa upp bord oo duk oo plocka fram saker.. O fixa mej utan stress.
Sen kommer alla vid 4.. Vi blir 25st caa. Ska bli kul o se vad alla kommer tyckaaa om vårt hus!


Nuuuu måste jag hämta nytt vatten eftersom jag skulle höjja på dosan såå spillde jag ut allt vatten på borde o ne på golvet. SUck men men...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0